divendres, 23 de setembre del 2011

El meu significat de la paraula atletisme


Crec que el vertader significat de la paraula atletisme només es comprensible per a les persones que el practiquen.

En el meu cas, porte set anys en el món de l’atletisme. Per a mí es més que un esport.
Han sigut moltes les hores que he passat en les pistes ,entrenant i entrenant per aconseguir les metes,que jo mateixa,m’he proposat.

Al llarg de tots estos anys hi han hagut moltíssims moments que m'han fet sentir-me orgullosa, són eixos moments en què a la fí, després de molt sacrifici, s’aconsegueixen resultats. El superar-me a  mi mateixa i demostrar-me que sóc capaç de més del que em pensava o que realment si que he pogut arribar a això que en un principi veia que estava tan lluny .

Coses com estes només les poden comprendre les persones que practiquen l'esport, aquells que tenen les mateixes experiències que jo ,que després d'una intensa lluita arriben a superar-se personalment.
I no és només els resultats lo que li donen importància a aquest esport, és també la gent que coneixes, l’ambient esportiu en el qual et veus envoltat ,és un munt de noves experiències; de convivències amb altres persones i d’aconseguir sentir-te lliure desde el moment que poses els peus en el tartam.
T’alliberes de tots els problemes, desconnectes de tot i penses en esforçar-te per aconseguir que les competicions donen els fruits de totes les hores emprades en els entrenaments.
I eixos tretze,catorze o quinze  segons en que estàs corrent, només t’adones de deixar la ment en blanc, de pensar en la tècnica, de intentar mostrar a tots ,però, sobre tot demostrar-te  a tu mateix que pots ser més ràpid que el temps i és en eixe moment quan creixeràs com atleta ,però també com a persona.

Són molts els somnis,les alegries i els records que m’ha provocat l’atletisme i encara que també n’hi han hagut altres més tristos o que m’han fet sentir pitjor o fins i tot arribar a qüestionar-me si jo ,realment servis per a això, lo més important és que al final arriba un moment en que tot es passa i queda la satisfacció  d’haver-ho aconseguit , queden les grans amistats que fas de diferents ciutats i queden tots els moments que fan recordar que hi ha metes i que la majoria de les voltes estan més prop del que ens imaginem.
Rivals dins de la pista, companyes i amigues fora d'ella.

1 comentari: